Miasto i Gmina Serock
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510239448-N-2019
z dnia 07-11-2019 r.
Miasto i Gmina Serock: Przebudowa ul. Książęcej w Jadwisinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593955-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593955-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000,
ul. Rynek
21,
05-140
Serock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 828 805, e-mail
inwestycje@serock.pl, faks
227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Książęcej w Jadwisinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PRI.271.2.28.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Książęcej w miejscowości Jadwisin zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy MATPROJEKT Mateusz Jurczyk, ul. Łąkowa 12f, 05-135 Komornica. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, przygotowawczych oraz pomiarowych, 2) budowę jezdni z nawierzchni asfaltowej ul. Książęcej w km od 0+000 do km 0+346, szerokość jezdni 5,5 m, kategoria ruchu KR1, prędkość projektowa 30 km/h. 3) budowę jezdni drogi bocznej z nawierzchni asfaltowej szerokości 5m i długości ok. 68mb, 4) budowę chodników z kostki brukowej betonowej – szer. 2,0m, 5) budowę zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej, 6) budowę oświetlenia ulicznego z o n/w parametrach technicznych: linia kablowa oświetlenia drogowego - kabel YAKXs 4x25mm2 Lc~490 m, słupy stalowe szt. 12 o wysokości 6m, ocynkowane, okrągłe, stożkowe o grubości ścianki min. 3 mm, wysięgniki rurowe szt. 12, łukowe o wym. 1,0mx1,0m, oprawy LED szt. 12 o mocy max. 28W, minimalnym strumieniu świetlnym źródeł światła (lampy) – 3100lm, barwa światła 3900-4000K (+/-100K), oprawy wyposażone w układ przeciwprzepięciowy 10kV, oprawy muszą spełniać wymogi normy PN-EN 62471 – „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”, oprawy muszą posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności np. ENEC; 7) demontaż istniejącej infrastruktury oświetleniowej (oprawy sodowe, wysięgniki, przewody, bezpieczniki, itp.), 8) budowę progów zwalniających i skrzyżowania wyniesionego, 9) wykonanie krawężników, oporników i obrzeży betonowych, 10) wykonanie regulacji wysokościowych istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej, 11) wykonanie odwodnienia – odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych na pobocze chłonne ze żwiru płukanego grubości 20cm na warstwie geowłókniny, 12) budowa studni chłonnej w km 0+195 wraz z wpustem ulicznym, 13) wykonanie skrzyżowania z drogą publiczną, 14) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu, 15) przestawienie istniejących ogrodzeń kolidujących z inwestycją zlokalizowanych na działkach: 36/10, 36/11; 16) ustawienie tablic informacyjnych zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 9 i 10 do SIWZ, najpóźniej w dniu rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45233222-1,
45100000-8,
45233150-5,
45310000-3,
45314300-4,
45316110-9,
45317000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|