AG.271.1.4.2020 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Serocku
data opublikowania zdarzenia: 2020-12-28 15:50
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2020-12-28
Data końca składania ofert: poniedziałek 2021-01-04 godz. 10:00
Oznaczenie: AG.271.1.4.2020
Metryka
- zdarzenie opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-28 15:52
Załączniki:
- Zaproszenie do złożenia oferty cenowej435.17kBZaproszenie do złożenia oferty cenowej
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-28
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-28 15:55
- Formularz ofertowy25.26kBFormularz ofertowy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-28
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-28 15:55
- Formularz cenowy27.93kBFormularz cenowy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-28
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-28 15:55
- Opis przedmiotu zamówienia21.77kBOpis przedmiotu zamówienia
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-28
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-28 15:55
- Wzór umowy52kBWzór umowy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anita Kubalska Kierownik Referatu Adminstracyjno-Gosodarczegodata wytworzenia informacji: 2020-12-28
- załącznik opublikował: Robert Piekarzewskidata dodania: 2020-12-28 15:55